10°C

08:31

21. okt 2017

Reševanje reklamacij

Reklamacije

Odjemalci lahko reklamacijo zoper izdani račun:

  • pošljejo pisno na naslov: ENERGETIKA CELJE, d.o.o., Smrekarjeva ulica 1, 3000 Celje, ali elektronski naslov: info@energetika-ce.si
  • podajo osebno v sprejemni pisarni ENERGETIKE CELJE, d.o.o., Smrekarjeva ulica 1, 3000 Celje

    V primeru reklamacije računa je odjemalec dolžan poravnati nesporni del v pogodbenem roku, za sporni del pa mora podati pisno reklamacijo v roku 8 dni od prejema računa oz. najkasneje do datuma zapadlosti računa. Kasnejših reklamacij se ne upošteva.
    Informacije v zvezi z računi lahko dobite na telefonski številki 03 425 33 40.

 

Za gospodinjske odjemalce

V primeru, da se gospodinjski odjemalec ne strinja z odločitvijo o reklamaciji s strani dobavitelja ENERGETIKA CELJE, d.o.o., se obravnava pritožba na drugi stopnji v skladu s 175. členom Energetskega zakona (EZ-1, UL RS 17/14 in 81/15). V zvezi z domnevnimi kršitvami dobavitelja pri izvajanju pogodbe o dobavi zemeljskega plina lahko gospodinjski odjemalec:

  • Najprej vloži pisno reklamacijo pri dobavitelju ENERGETIKA CELJE, d.o.o., in sicer po pošti na naslov Smrekarjeva ulica 1, 3000 Celje, ali po elektronski pošti (info@energetika-ce.si).
  • V primeru nestrinjanja z odločitvijo dobavitelja o reklamaciji, poda pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: IRPS) pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR) v okviru katerega dobavitelj v primeru nestrinjanja gospodinjskega odjemalca z odločitvijo o reklamaciji zagotavlja pregleden, enostaven in brezplačen postopek za obravnavo pritožb gospodinjskih odjemalcev v zvezi z izvajanjem pogodb o dobavi zemeljskega plina. 

Pobuda bo okviru postopka IRPS obravnavana s strani ECDR skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Gospodinjski odjemalec pobudo za postopek IRPS vloži neposredno pri ECDR. Podrobnejše informacije v zvezi s postopkom IRPS lahko gospodinjski odjemalci pridobijo neposredno na:

 

Odjemalci lahko ugovor oziroma reklamacijo zoper izdani račun:

  • pošljejo pisno na naslov: ENERGETIKA CELJE, d.o.o., Smrekarjeva ulica 1, 3000 Celje, ali elektronski naslov info@energetika-ce.si
  • podajo osebno v sprejemni pisarni ENERGETIKE CELJE, d.o.o., Smrekarjeva ulica 1, 3000 Celje

V primeru reklamacije računa je odjemalec dolžan poravnati nesporni del v pogodbenem roku, za sporni del pa mora podati pisni ugovor v roku 8 dni od prejema računa oz. najkasneje do datuma zapadlosti računa. Kasnejših reklamacij se ne upošteva.
Informacije v zvezi z računi lahko dobite na telefonski številki 03 425 33 40.

Naslov

Energetika Celje,

Smrekarjeva ulica 1

3000 CELJE

(03) 425 33 00

info@energetika-ce.si

(03) 425 33 60

Uradne ure

ponedeljek, sreda, petek:

od 8:00 do 10:00 h in

od 11:00 do 14:00 h.

Naslov

Mestna blagajna,

Trg celjskih knezov 9

3000 CELJE

(03) 425 33 00

info@energetika-ce.si

(03) 425 33 60

Uradne ure

ponedeljek, tor, čet:

od 8:00 do 11 h in od 12 do 14.30

petek:

od 8:00 do 12:30 h.

sreda:

od 8:00 do 11 h in od 12 do 16.30

Naslov

Toplarna Celje

Kotna ulica 10

3000 CELJE

Vprašajte nas
Prišlo je do napake.
Uspešno poslano.
© 2017 Energetika Celje  |  Splošni pogoji | Produkcija: RELIDEA

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, optimizacijo prikaza prilagojenih vsebin in spremljanje statistike obiska. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. Odločitev lahko spremenite s klikom na Piškotki in izberete povezavo "Izbriši piškotke".